ZAP.
ŠT.
NALO-GE
|
OVREDNO-TENJE
(z oceno od 1 do 5 ocenite uspešnost izvedene naloge glede na zastavljene cilje)
|
KAKŠNE SPREMEMBE STE OPAZILI? (Pri informiranosti, znanju, vrednotah, samopodobi, spretnostih, vedenju učencev, sodelovanju, v širšem okolju ...) Poskušajte utemeljiti oceno.
|
KAKO STE EVALVIRALI USPEŠNOST NALOGE? (METODE, INSTRUMENTI)
|
KDO JE SODELOVAL PRI EVALVACIJI?
|
KAKO NAPREJ?
1.Nadaljevanje naloge/projekta (v naslednjem obdobju, šol.letu)
2. Opustitev naloge
3. Zaključek naloge
4. Dopolnitev naloge v novem obdobju
5. Uporaba pridobljenega znanja za druge podobne naloge/projekte
6. Drugo:
|
1.
|
5
|
Učenci so v velikem številu sodelovali v „bralnem maratonu“, pri Prežihovi bralni znački, pri angleški in nemški bralni znački. Ob prebiranju knjig so aktivno in ustvarjalno preživljali prosti čas.
|
število učencev, ki je uspešno končalo bralno značko
|
šolska knjižničarka,
M. Klavž,
učiteljica angleščine in nemščine,
J. Šisernik,
razredničarke
|
1
|
2.
|
5
|
Rdeča nit: Gibanje
Učenci so se v veliki večini vključevali v dodatne programe povezane s športom. Ob tem so se zavedali pomembnosti telesne aktivnosti za zdravje in dobro počutje. V sklopu športnih oddelkov so opravili različne tečaje (drsanje, tenis, plezanje, kolesarjenje…). V sklopu interesnih dejavnostih so razvijali svoje potenciale na športnem, socialnem in okoljskem področju.
|
število učencev, ki je sodelovalo pri športnih aktivnostih
|
dodatni športni pedagog v športnih oddelkih,
g. Rižner
in razredni učitelji
|
1
|
3.
|
0
|
Rdeča nit: Dodatni programi vezani s športom in gibanjem – šole v naravi
Zaradi terminov, ki so prestavljeni na mesec februar in marec, smo nalogo prenesli v II. obdobje.
|
/
|
/
|
/
|
4.
|
4
|
Poklicna orientacija (Kam in kako)
Učenci devetošolci so bili vključeni v aktivnosti glede poklicne orientacije. Nekaj posameznikov v tem obdobju še ni pokazalo dovolj resnosti, saj so menili, da imajo še dovolj časa za to odločitev.
|
pogovor med učenci in šolsko pedagoginjo, Dijano Hauc Hoffmann
|
devetošolci
|
4
|
5.
|
4
|
„Vaje za koncentracijo in sproščanje“
Učenci I. in II. triade so sodelovali v dveh delavnicah (ločeno po oddelkih), kjer so z ustreznimi vajami poskušali odpravljati problem koncentracije.
|
pogovor med šolsko pedagoginjo in razredniki
|
šolska pedagoginja,
Dijana Hauc Hoffmann in učenci
|
1
|
6.
|
4
|
„Učimo se učiti“
Učenci so pridobivali znanja in veščine o tem, kako se učiti.
|
pogovor med šolskim psihologom,
Darkom Hederihom, šolsko pedagoginjo in razredniki
|
četrtošolci
|
1
|
7.
|
3
|
Rdeča nit: Duševno zdravje
Učenci in učitelji so se v sklopu razrednih ur pogovarjali o preprečevanju zasvojenosti in drugih negativnih vedenjskih odklonov otrok in mladih. Pomembno je sprotno reševanje problemov!
|
pogovori,
„nevihta možganov“
|
razredniki in učenci
|
1
|
8.
|
4
|
„Dejavnosti in aktivnosti na dnevih dejavnosti“
Na različnih dnevih dejavnosti so učenci sodelovali tudi z zunanjimi sodelavci in v širšem okolju. S pomočjo ogledov in vpašanj so pridobivali znanje v naravnem okolju. Zavedali so se sožitja človeka in okolja, v katerem živi in spoznali pomen preudarnega in varnega življenja.
|
pogovor
anketa
|
razredniki
|
1
|
9.
|
5
|
Varnemu vključevanju v promet vsako leto namenimo veliko časa. Sodelovali smo v vseh načrtovanih akcijah. V akcijah so sodelovali tudi starši, saj je potrebno upoštevati dejstvo, da smo odrasli ljudje mlajšim za vzgled v prometu.
|
pogovor
ankete
|
organizatorji akcij
|
1
5
|
10.
|
4
|
Strpnost in drugačnostje rdeča nit, ki se plete skozi vso šolsko leto.
Učitelji so pridobili znanja o tem, kako z učenci s potrebnimi potrebami.
Učenci so si v sklopu razrednih ur ogledali oddajo šolske TV o rasizmu in oddajo o življenju ljudi in otrok po svetu.
|
pogovor
ankete
|
učitelji
|
1
4
|
11.
|
4
|
Zdravemu načinu življenja namenjamo veliko časa. Izvajamo minute za zdravje, skrbimo za prezračevanje prostorov...
V sklopu akcije Spodbujajmo nekajenje učenci rešujejo pripravljeno gradivo za posamezne razrede večkrat na leto ( pri razrednih urah ). Od 3. do 5. razreda jih spremlja mapa "Ne igraj se z ognjem", od 7. do 9. razreda pa mapa "Kadiš? Zakaj bi prav jaz?".
|
pogovor
ankete
|
razredniki
|
1
|
12.
|
4
|
Ponovno smo bili zelo uspešni pri zbiralni akciji papirja.
|
učenci in delavci šole
|
mentor šolskega parlamenta, Darko Hederih
|
1
|
13.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrava prehrana
Učenci še vedno radi izbirajo med dvema menujema
( mesni in nemesni ), sami si izbirajo solato ( solatni bife ). Učencem z zdravstvenimi težavami smo ponudili dietni menu (jedi z moko brez glutena).
|
učenci
|
organizator šolske prehrane,
g. Pangerl, ter kuharji, in učenci
|
1
|
14.
|
5
|
Za šolske novinčke smo pripravili "Moja prvasrečanja s šolo", in sicer dve delavnici, ki so se jih udeležili s svojimi starši. Tako se novinčki ne srečajo s šolo prvič na prvi šolski dan. Decembra smo organizirali tudi Praznični bazar v palčkovi deželi. Zbran denar smo namenili za nakup didaktičnega materiala za otroke s posebnimi potrebami.
|
pogovor
|
tim učiteljic
I. triade
|
1
|
15.
|
4
|
Zdravstvena in zobozdravstvena preventiva je zelo pomembna za zdravje otrok. Naše sodelovanje s Dispanzerjem za šolske otroke in mladino je zelo kvalitetno ( kontrolni in sistematični pregledi ). Menimo, da se nekateri starši premalo zavedajo pomena zdravja svojih otrok, saj jih ne vodijo redno k zobozdravniku ( redni pregledi in popravilo zob ).
Učenci v sklopu akcije "Zlata ščetka"skrbijo za čistočo svojih zob, saj so pregledi te čistoče zob nenapovedani. Učenci v oddelku, ki imajo v šolskem letu najbolj čiste zobe, so dobitniki "Zlate ščetke"
( nagrade in povabilo na prireditev ).
|
pogovor
anketa
|
dispanzer za šolske otoke in mladino
|
1
6 ( aktivno vključiti v to preventivo tudi manj odgovorne starše )
|
16.
|
0
|
V preventivno akcijo "Zberi pogum in povej" v tem obdobju nismo vključili učencev zaradi prezasedenosti šolskega policista.
|
/
|
/
|
/
|