|
|
12. 9. 2007
v šolskem letu 2007/08 bom za radovednejše učence pripravil serijo srečanj pod različnimi naslovi, a podobnim ciljem – izboljšati izkoriščanje otrokovih potencialov. Imenoval sem jih Koraki do odličnosti. Srečanja so namenjena učencem od petega do devetega razreda (glej preglednico) in bodo potekala v manjših skupinah (6 – 8 učencev). Učenci se praviloma prijavijo za program, namenjen njihovi starosti, izjemoma tudi za program, ki za eno leto odstopa od starosti učenca.
V pričakovanju vaše prijave Vas lepo pozdravljam!
Prijavnica (oddati najkasneje teden dni pred začetkom programa)
NASLOV
|
PODNASLOV
|
KRATEK OPIS
|
razred
|
TRAJANJE
|
TERMINI IZVEDBE
|
I. OPTIMALNO IZKORIŠČANJE POTENCIALOV
|
Razvijamo logično mišljenje, ustvarjalnost in koncentracijo
|
§ Spoznali bomo tehnike za povečanje ustvarjalnosti (tehniko nenavadnih uporab, prisilnega povezovanja, morfološko analizo…)
§ Delali bomo različne vaje koncentracije
§ S pomočjo mnemotehnik in drugih modernih metod bomo urili spomin
|
5, 6
|
16 ur
|
SKUPINA A:
16 srečanj (vsako delovno sredo in petek v oktobru in novembru) eno šolsko uro, od 7.40 do 8.25
SKUPINA B:
tri sobote v oktobru (13.10., 20.10., 27.10.) od 8.30 do 12.30
|
II. KVIZI IN UGANKE
|
Razširjamo in poglabljamo znanje na igriv in zabaven način
|
§ S kvizi bomo poglabljali in razširjali znanje
§ Ne bomo se le igrali, ampak bomo pridobljeno znanje analizirali, poglobili, utrdili…
§ Vsebinsko se bomo približali vsebinam učnega načrta druge triade
|
5, 6
|
16 ur
|
SKUPINA A:
16 srečanj (vsak delovno sredo in petek v februarju in marcu) eno šolsko uro, od 7.40 do 8.25
SKUPINA B:
tri sobote v februarju (2.2., 9.2., 16.2.) od 8.30 do 12.30
|
III. HITRO IN UČINKOVITO BRANJE
|
Naučimo se hitreje brati in povečati razumevanje prebranega
|
§ Opravili bomo diagnozo hitrosti in učinkovitosti branja
§ Delali bomo vaje za povečanje hitrosti branja (vaje gibanja oči, kontrola govornega aparata, vaje pozornosti)
§ Delali bomo vaje za povečanje razumevanja prebranega
|
7,8,9
|
16 ur
|
SKUPINA A:
16 srečanj (vsak delovni torek in četrtek v oktobru in novembru) eno šolsko uro, od 7.40 do 8.25
SKUPINA B:
tri sobote v novembru (10.11., 17.11., 24.11.) od 8.30 do 12.30
|
IV. KAKO SE UČITI IN DOBRO 'PRODATI' ZNANJE
|
Pravilno učenje in pristop k pisnemu in ustnemu ocenjevanju
|
§ Spoznali bomo učinkovite metode učenja
§ Naučili se bomo poiskati ključne besede in pravilno uporabiti miselni vzorec
§ Delali bomo vaje za izboljšanje spomina
§ Naučili se bomo pravilno nastopiti ob ustnem preverjanju znanja, referatu…
§ Velik poudarek bomo posvetili pisnem preizkusom znanja (taktiki pri reševanju, odpravljanju pozabljivosti in napak, ki so posledica površnosti…)
|
7,8,9
|
16 ur
|
SKUPINA A:
16 srečanj (vsak delovni torek in četrtek v februarju in marcu) eno šolsko uro, od 7.40 do 8.25
SKUPINA B:
tri sobote v marcu (01.3., 8.3., 15.3.) od 8.30 do 12.30
|
Darko Hederih
|