7. 3. 2008
Danes se končuje sklop srečanj v okviru projekta "Nikoli ni prezgodaj", poimenovan "Z miško po tipkovnici". Namen sklopa je bil zgodnje spoznavanje z informacijsko - komunikacijsko tehnologijo kot osnova za informacijsko opismenjevanje otrok v osnovni šoli. V nadaljevanju boste našli povezave do programske opreme, ki smo jo uporabljali na naših srečanjih.
Srečanje |
Naslov |
Cilji |
Uporabljena programska oprema |
Licenca PO / Vir |
Kratek opis PO |
1. |
Miška |
Otoci se s pomočjo didaktične PO naučijo premikati miško po zaslonu in spoznajo enojni in dvojni klik z desno tipko |
Gcompris |
Odprta koda |
Skupek didaktičnih iger za predšolske otroke.
Potrebna je namestitev na osebni računalnik. |
2. |
Tiskalnik |
Otroci se s pomočjo didaktične PO naučijo uporabljati računalnik kot orodje za risanje in grafično oblikovanje ter natisnejo svoje izdelke |
TuxPaint |
Odprta koda |
Zelo zmogljiv in preprost slikarski program za otroke. |
3. |
Tipkovnica |
Otroci s pomočjo računalniških didaktičnih iger spoznajo pomen smernih, funkcijskih in ostalih tipk na tipkovnici |
Animal chase
SnakeMe |
Brezplačna PO
Brazplačna PO |
Igra je obnovljena različica prastare igre PacMan, prirejena za otroke. Cilj igre je, da miška poje vse sirčke, pri čemer se mora izogibati dojenčku, ki jo lovi.
Igra je obnovljena različica prastare igre Nibbles, prirejena za otroke. Cilj igre je, da kača poje vsa jabolka, pri čemer se ne sme zaleteti v zid ali svoje telo, ki se po vsakem "obroku" podaljša. |
4. |
Računalnik kot orodje |
Otroci s pomočjo didaktičnih iger na Svetovnem spletu urijo spomin ter logični način razmišljanja |
Spomin
Poišči razlike
Sestavljanka
Pepe |
www.thekidzpage.com
www.uptoten.com
www.jigzone.com
www.learn4good.com/kids
|
Poišči ujemajoče pare.
Poišči razlike med slikama.
Zloži koščke sestavljanke, da dobiš sliko.
Dihur Pepe mora čez cesto do svoje izvoljenke. |
Zaradi pogostih vprašanj staršev o varnosti njihovih otrok na svetovnem spletu naj v nadaljevanju navedemo nekaj spletnih strani na to temo:
Boris VolariÄŤ
|