Domov > O šoli > Svetovalna služba > Delo z nadarjenimi učenci |
||||
Olimje v petek |
||||
6. 11. 2010 Zadnji dan v Olimju je bil v znamenju taktike pri pristopu k pisnim preizkusom znanja. Spoznali smo splošne principe pri reševanju testov in prijeme, kako uspešno reševati posamezne vrste nalog v preizkusu znanja. Zvedeli smo, da lahko na testu zaslužimo kakšno točko več, če … no, če se udeležimo tabora 'Bližnjice in triki učenja'. Po kosilu smo imeli čas, da dokončamo referate o našem štiridnevnem delu, ki smo jih pričeli oblikovati že zadnji sklop dela pred kosilom. Mentorja sva izdelala natančen kriterij ocenjevanje teh izdelkov in, kdor bo nalogo opravil dobro, bo imel do odhoda na vlak prosto. Ja, saj res, sobe smo pospravili že takoj po zajtrku in to vzorno. Že pred deveto je bilo pred avtomobilom zloženih deset kubičnih metrov prtljage, ki naj jih voznik – se pravi, psiholog, spravi v prtljažnik trikrat manjšega volumna. Kako nam je to uspelo, kot tudi utrinke iz našega dela si oglejte v zadnji fotogaleriji. Referati so bili naravnost odlični. Mentorjema pomeni to potrditev, da so učenci vsebine do potankosti osvojili, fantom dodatno uro na igrišču, deklicam pa prosti čas, ki ga bodo izkoristile po lastnih željah. Ob štirih smo se odpravili iz sončnega Olimja v Podčetrtek, kjer smo vstopili na vlak, ob pol sedmih pa smo se že znašli na postaji v Mariboru. Tu so nas pričakali starši, bratci, sestrice in nekaj z repom mahajočih psov… V imenu mentorjev in učencev ugotavljam, da smo preživeli štiri čudovite dneve v Olimju, od tam pa prišli z lepimi vtisi in polni novega znanja!
Darko Hederih |
||||
Zadnja sprememba: 13. 9. 2012 [ Kazalo ] |