ZAP.
ŠT.
NALO-GE
|
OVREDNO-TENJE
(z oceno od 1 do 5 ocenite uspešnost izvedene naloge glede na zastavljene cilje)
|
KAKŠNE SPREMEMBE STE OPAZILI? (Pri informiranosti, znanju, vrednotah, samopodobi, spretnostih, vedenju učencev, sodelovanju, v širšem okolju ...) Poskušajte utemeljiti oceno.
|
KAKO STE EVALVIRALI USPEŠNOST NALOGE? (METODE, INSTRUMENTI)
|
KDO JE SODELOVAL PRI EVALVACIJI?
|
KAKO NAPREJ?
1.Nadaljevanje naloge/projekta (v naslednjem obdobju, šol.letu)
2. Opustitev naloge
3. Zaključek naloge
4. Dopolnitev naloge v novem obdobju
5. Uporaba pridobljenega znanja za druge podobne naloge/projekte
6. Drugo:
|
1.
|
5
|
Učenci so v velikem številu sodelovali v „bralnem maratonu“, pri Prežihovi bralni znački, pri angleški in nemški bralni znački. Ob prebiranju knjig so aktivno in ustvarjalno preživljali prosti čas.
|
število učencev, ki je uspešno končalo bralno značko
|
šolska knjižničarka
M. Klavž,
učiteljica TJA in TJN
J. Šisernik,
razredničarke
|
1
|
2.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Učenci so se v veliki večini vključevali v dodatne programe povezane s športom. Ob tem so se zavedali pomembnosti telesne aktivnosti za zdravje in dobro počutje.
V sklopu interesnih dejavnostih so razvijali svoje potenciale na kulturnem, športnem, socialnem in okoljskem področju.
|
število učencev, ki je sodelovalo pri športnih aktivnostih
(2. – 5. raz.)
večina učencev
|
dodatni športni pedagog v športnih oddelkih
g. Rižner
in razredni učitelji
|
1
|
3.
|
0
|
Rdeča nit: Dodatni programi vezani s športom in gibanjem – šole v naravi
Zaradi pomanjkanja snega smo prestavili termine na mesec februar in marec, nalogo smo torej prenesli v II. obdobje.
|
/
|
/
|
/
|
4.
|
4
|
Poklicna orientacija (Kam in kako)
Učenci devetošolci so bili vključeni v aktivnosti glede poklicne orientacije. Nekaj posameznikov v tem obdobju še ni pokazalo dovolj resnosti, saj so menili, da imajo še dovolj časa za to odločitev.
|
pogovor med učenci in šolsko pedagoginjo, Dijano Hauc Hoffmann
|
devetošolci
|
4
|
5.
|
4
|
„Vaje za koncentracijo in sproščanje“
Učenci I. in II. triade so sodelovali v dveh delavnicah (ločeno po oddelkih), kjer so z ustreznimi vajami poskušali odpravljati problem koncentracije.
|
pogovor med šolsko pedagoginjo in razredniki
|
šolska pedagoginja
Dijana Hauc Hoffmann in učenci
|
1
|
6.
|
4
|
„Učimo se učiti“
Učenci so pridobivali znanja in veščine o tem, kako se učiti.
|
pogovor med šolskim psihologom,
Darkom Hederihom, šolsko pedagoginjo in razredniki
|
četrtošolci
|
1
|
7.
|
3
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Učenci in učitelji so se v sklopu razrednih ur pogovarjali o preprečevanju zasvojenosti in drugih negativnih vedenjskih odklonov otrok in mladih. Učenci se morajo zavedati, da je pomembno sprotno reševanje problemov!
|
pogovori,
„nevihta možganov“
|
razredniki in učenci
|
1
|
8.
|
4
|
„Dejavnosti in aktivnosti na dnevih dejavnosti“
Na različnih dnevih dejavnosti so učenci sodelovali tudi z zunanjimi sodelavci in v širšem okolju(na tržnici, banki, pri gasilcih). S pomočjo ogledov in vpašanj so pridobivali znanje v širšem okolju. Zavedali so se pomena zdrave prehrane, spoznali delo na tržnici, banki in pomen prostovoljnega gasilskega delovanja.
|
pogovor
anketa
|
razredniki,
zunanji sodelavci
|
1
|
9.
|
5
|
Varnemu vključevanju v promet vsako leto namenimo veliko časa. Sodelovali smo v vseh načrtovanih akcijah. V akcijah so sodelovali tudi starši, saj je potrebno upoštevati dejstvo, da smo odrasli ljudje mlajšim za vzgled v prometu.
Učenci 2. razreda sodelujejo v programu akcije „Red je vedno pas pripet“ (projekt Pasavček).
Učenci 1. razreda so si ogledali lutkovno predstavo „Pozor, pozor“.
|
pogovor
ankete
|
organizatorji akcij,
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Lutkovno gledališče Maribor
|
1
5
|
10.
|
4
|
Strpnost in drugačnostje rdeča nit, ki se plete skozi vso šolsko leto.
Učitelji so pridobili znanja o tem, kako z učenci s posebnimi potrebami.
Učenci so si v sklopu razrednih ur ogledali oddajo šolske TV o rasizmu in oddajo o življenju ljudi in otrok po svetu.
|
pogovor
ankete
|
učitelji
|
1
4
|
11.
|
4
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Zdravemu načinu življenja namenjamo veliko časa. Izvajamo minute za zdravje, skrbimo za prezračevanje prostorov...
V sklopu akcije Spodbujajmo nekajenje učenci rešujejo pripravljeno gradivo za posamezne razrede večkrat na leto (pri razrednih urah).
|
pogovor
ankete
|
razredniki
|
1
|
12.
|
4
|
Ponovno smo bili zelo uspešni pri zbiralni akciji papirja. V novembru smo brali 11 020 kg papirja.
|
učenci in delavci šole
|
mentor šolskega parlamenta
Darko Hederih
|
1
|
13.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja – zdrava prehrana
Učenci še vedno radi izbirajo med dvema menujema
(mesni in nemesni), sami si izbirajo solato (solatni bife). Učencem z zdravstvenimi težavami smo ponudili dietni menu (jedi z moko brez glutena).
Za zajtrk učencem ponudimo v šolski avli, kjer čakajo na pouk, različno sadje.
|
učenci
|
organizator šolske prehrane
g. Pangerl, ter kuharji
in učenci
|
1
|
14.
|
5
|
Za predšolske otroke smo pripravili program “NIKOLI NI PREZGODAJ”, v sklopu katerega smo s pomočjo pesmi, pripovedovanja, zanimivih poskusov, športnih aktivnosti pod vodstvom naših strokovnih delavcev skušali otrokom olajšati prehod v šolo. Delavnice smo izvajali ob petkih popoldne. Od 16. 11. do 21. 12. smo izvedli 6 delavnic, in sicer 4 v sklopu delavnic “S pravljico na potep” in 2 v sklopu delavnic “Da bo roka ubogala”. Delavnice so bile dobro obiskane.
Decembra smo organizirali tudi Praznični bazar v palčkovi deželi. Zbran denar smo namenili za nakup didaktičnega materiala za otroke s posebnimi potrebami.
|
pogovor
|
šolski psiholog
Hederih,
tim učiteljic
I. triade,
knjižničarka,
pedagoginja
|
1
|
15.
|
4
|
Zdravstvena in zobozdravstvena preventiva je zelo pomembna za zdravje otrok. Naše sodelovanje s Dispanzerjem za šolske otroke in mladino je zelo kvalitetno (kontrolni in sistematični pregledi). Menimo, da se nekateri starši premalo zavedajo pomena zdravja svojih otrok, saj jih ne vodijo redno k zobozdravniku (redni pregledi in popravilo zob).
Učenci v sklopu akcije "Zlata ščetka"skrbijo za čistočo svojih zob, saj so pregledi te čistoče zob nenapovedani. Učenci v oddelku, ki imajo v šolskem letu najbolj čiste zobe, so dobitniki "Zlate ščetke"
(nagrade in povabilo na priredite ).
|
pogovor
anketa
|
dispanzer za šolske otroke in mladino
|
1
6 (aktivno vključiti v to preventivo tudi manj odgovorne starše)
|
16.
|
0
|
V preventivno akcijo "Zberi pogum in povej" v tem obdobju nismo vključili učencev zaradi prezasedenosti šolskega policista. Termine smo prestavili v II. obdobje.
|
/
|
/
|
/
|
17.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Delavnice “Strpnost, medsebojni odnosi, reševanje konfliktov…” je decembra začela izvajati v 4. b, 5. b in 6. a zunanja sodelavka Ema Feme in bo z njimi nadaljevala tudi v II. obdobje. Namen delavnic je pripraviti učence do tega, da spregovorijo o nasilju, ki ga doživljajo ali opazijo.
|
pogovor
|
socialna pedagoginja Ema Feme
|
|