OŠ Bratov Polančičev Maribor

Domov > Arhiv > Šolsko leto 2007/2008 > Zdrava šola

OŠ Bratov Polančičev Maribor

Evalvacija dela 2007/08 - I. obdobje

OŠ Bratov Polančičev Maribor

2. 4. 2008

ZAP.
ŠT.
NALO-GE
OVREDNO-TENJE

(z oceno od 1 do 5 ocenite uspešnost izvedene naloge glede na zastavljene cilje)

KAKŠNE SPREMEMBE STE OPAZILI? (Pri informiranosti, znanju, vrednotah, samopodobi, spretnostih, vedenju učencev, sodelovanju, v širšem okolju ...) Poskušajte utemeljiti oceno.

KAKO STE EVALVIRALI USPEŠNOST NALOGE? (METODE, INSTRUMENTI)

KDO JE SODELOVAL PRI EVALVACIJI?
KAKO NAPREJ?
1.Nadaljevanje naloge/projekta (v   naslednjem obdobju, šol.letu)
2. Opustitev naloge
3. Zaključek naloge
4. Dopolnitev naloge v novem obdobju

5. Uporaba pridobljenega znanja za druge podobne naloge/projekte

6. Drugo:
1.
5

Učenci so v velikem številu sodelovali v „bralnem maratonu“, pri Prežihovi bralni znački, pri angleški in nemški bralni znački. Ob prebiranju knjig so aktivno in ustvarjalno preživljali prosti čas.

število učencev, ki je uspešno končalo bralno značko

šolska knjižničarka

M. Klavž,

učiteljica TJA in TJN

J. Šisernik,

razredničarke
1
2.
 
 
 
 
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Učenci so se v veliki večini vključevali v dodatne programe povezane s športom. Ob tem so se zavedali pomembnosti telesne aktivnosti za zdravje in dobro počutje.

V sklopu interesnih dejavnostih so razvijali svoje potenciale na kulturnem, športnem, socialnem in okoljskem področju.

število učencev, ki je sodelovalo pri športnih aktivnostih

(2. – 5. raz.)

 

večina učencev

dodatni športni pedagog v športnih oddelkih

g. Rižner

in razredni učitelji

1
3.
0

Rdeča nit: Dodatni programi vezani s športom in gibanjem – šole v naravi

Zaradi pomanjkanja snega smo prestavili termine na mesec februar in marec, nalogo smo torej prenesli v II. obdobje.

/
/
/
4.
 
 
 
 
4

Poklicna orientacija (Kam in kako)

Učenci devetošolci so bili vključeni v aktivnosti glede poklicne orientacije. Nekaj posameznikov v tem obdobju še ni pokazalo dovolj resnosti, saj so menili, da imajo še dovolj časa za to odločitev.

pogovor med učenci in šolsko pedagoginjo, Dijano Hauc Hoffmann

devetošolci
4
5.
 
 
 
 
 
4
„Vaje za koncentracijo in sproščanje“

Učenci I. in II. triade so sodelovali v dveh delavnicah (ločeno po oddelkih), kjer so z ustreznimi vajami poskušali odpravljati problem koncentracije.

pogovor med šolsko pedagoginjo in razredniki
šolska pedagoginja
Dijana Hauc Hoffmann in učenci
1
6.
 
 
 
 
4

„Učimo se učiti“

Učenci so pridobivali znanja in veščine o tem, kako se učiti.

pogovor med šolskim psihologom,

Darkom Hederihom, šolsko pedagoginjo in razredniki

četrtošolci
1
7.
3
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Učenci in učitelji so se v sklopu razrednih ur pogovarjali o preprečevanju zasvojenosti in drugih negativnih vedenjskih odklonov otrok in mladih. Učenci se morajo zavedati, da je pomembno sprotno reševanje problemov!

pogovori,
„nevihta možganov“
razredniki in učenci
1
8.
4
„Dejavnosti in aktivnosti na dnevih dejavnosti“

Na različnih dnevih dejavnosti so učenci sodelovali tudi z zunanjimi sodelavci in v širšem okolju(na tržnici, banki, pri gasilcih). S pomočjo ogledov in vpašanj so pridobivali znanje v širšem okolju. Zavedali so se pomena zdrave prehrane, spoznali delo na tržnici, banki in pomen prostovoljnega gasilskega delovanja.

pogovor
anketa
razredniki,
zunanji sodelavci
1
9.
5

Varnemu vključevanju v promet vsako leto namenimo veliko časa. Sodelovali smo v vseh načrtovanih akcijah. V akcijah so sodelovali tudi starši, saj je potrebno upoštevati dejstvo, da smo odrasli ljudje mlajšim za vzgled v prometu.

 

Učenci 2. razreda sodelujejo v programu akcije „Red je vedno pas pripet“ (projekt Pasavček).

Učenci 1. razreda so si ogledali lutkovno predstavo „Pozor, pozor“.

pogovor
ankete
organizatorji akcij,

Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Lutkovno gledališče Maribor

1
5
10.
4

Strpnost in drugačnostje rdeča nit, ki se plete skozi vso šolsko leto.

Učitelji so pridobili znanja o tem, kako z učenci s posebnimi potrebami.

Učenci so si v sklopu razrednih ur ogledali oddajo šolske TV o rasizmu in oddajo o življenju ljudi in otrok po svetu.

pogovor
ankete
učitelji
1
4
11.
4
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Zdravemu načinu življenja namenjamo veliko časa. Izvajamo minute za zdravje, skrbimo za prezračevanje prostorov...

V sklopu akcije Spodbujajmo nekajenje učenci rešujejo pripravljeno gradivo za posamezne razrede večkrat na leto (pri razrednih urah).

pogovor
ankete
razredniki
1
12.
4

Ponovno smo bili zelo uspešni pri zbiralni akciji papirja. V novembru smo brali 11 020 kg papirja.

učenci in delavci šole
mentor šolskega parlamenta
Darko Hederih
1
13.
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja – zdrava prehrana

Učenci še vedno radi izbirajo med dvema menujema

(mesni in nemesni), sami si izbirajo solato (solatni bife). Učencem z zdravstvenimi težavami smo ponudili dietni menu (jedi z moko brez glutena).

Za zajtrk učencem ponudimo v šolski avli, kjer čakajo na pouk, različno sadje.

učenci
organizator šolske prehrane
g. Pangerl, ter kuharji
 in učenci
1
14.
5

Za predšolske otroke smo pripravili program “NIKOLI NI PREZGODAJ”, v sklopu katerega smo s pomočjo pesmi, pripovedovanja, zanimivih poskusov, športnih aktivnosti pod vodstvom naših strokovnih delavcev skušali otrokom olajšati prehod v šolo. Delavnice smo izvajali ob petkih popoldne. Od 16. 11. do 21. 12. smo izvedli 6 delavnic, in sicer 4 v sklopu delavnic “S pravljico na potep” in 2 v sklopu delavnic “Da bo roka ubogala”. Delavnice so bile dobro obiskane.

Decembra smo organizirali tudi Praznični bazar v palčkovi deželi. Zbran denar smo namenili za nakup didaktičnega materiala za otroke s posebnimi potrebami.

pogovor

šolski psiholog

Hederih,

tim učiteljic

I. triade,
knjižničarka,
pedagoginja
1
15.
4

Zdravstvena in zobozdravstvena preventiva je zelo pomembna za zdravje otrok. Naše sodelovanje s Dispanzerjem za šolske otroke in mladino je zelo kvalitetno (kontrolni in sistematični pregledi). Menimo, da se nekateri starši premalo zavedajo pomena zdravja svojih otrok, saj jih ne vodijo redno k zobozdravniku (redni pregledi in popravilo zob).

Učenci v sklopu akcije "Zlata ščetka"skrbijo za čistočo svojih zob, saj so pregledi te čistoče zob nenapovedani. Učenci v oddelku, ki imajo v šolskem letu najbolj čiste zobe, so dobitniki "Zlate ščetke"

(nagrade in povabilo na priredite ).
pogovor
anketa
dispanzer za šolske otroke in mladino
1

6 (aktivno vključiti v to preventivo tudi manj odgovorne starše)

16.
0

V preventivno akcijo "Zberi pogum in povej" v tem obdobju nismo vključili učencev zaradi prezasedenosti šolskega policista. Termine smo prestavili v II. obdobje.

/
/
/
17.
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Delavnice “Strpnost, medsebojni odnosi, reševanje konfliktov…” je decembra začela izvajati v 4. b, 5. b in 6. a zunanja sodelavka Ema Feme in bo z njimi nadaljevala tudi v II. obdobje. Namen delavnic je pripraviti učence do tega, da spregovorijo o nasilju, ki ga doživljajo ali opazijo.

pogovor
socialna pedagoginja Ema Feme
 
 
USPEHI:

Zastavljeni program izvajanja projekta Zdrave šole smo uspešno realizirali v I. obdobju. Večina načrtovanih projektov, nalog in dejavnosti prenašamo v II. obdobje. Moram poudariti še to, da se odločamo za takšne naloge, dejavnosti in manjše projekte, ki jih lahko vključujemo v vzgojno-izobraževalni program tudi vsak dan.

Brigita Smogavec

   

Najdi.si logo

Zadnja sprememba: 13. 9. 2012 [ Kazalo ]