OŠ Bratov Polančičev Maribor

Domov > O šoli > Svetovalna služba > Delo z učenci s posebnimi potrebami

OŠ Bratov Polančičev Maribor

Potek dela

OŠ Bratov Polančičev Maribor

29. 10. 2008

 

  1. ZAČETEK POSTOPKA USMERJANJA
        poročilo o otroku napiše šola (razrednik, učitelj OPB, ŠSS, drugi delavci, če otroka poznajo);
        starši podpišejo zahtevek za postopek usmerjanja; če teče postopek mimo staršev zaradi različnih vzrokov, šola poda predlog za začetek postopka usmerjanja;
Vse dokumente lahko najdete na spodnji povezavi:
 
http://www.zrss.si/default.asp?link=predmet&tip=31&pID=58&rID=955
 
  1. PRIDOBITEV ODLOČBE
-          učenec/ka si pridobi odločbo po izvedbi vseh potrebnih pregledov komisije za usmerjanje;
-          odločbo izda Zavod za šolstvo RS (pred tem zaprosi komisija za soglasje šole k njihovim predlogom – kdo naj bi bil izvajalec, kakšna naj bo pomoč, itd.);
-          otrokova osebna dokumentacija se hrani v osebni mapi (osebno mapo vodi in ustrezno hrani šolska svetovalna služba);
 
  1. PRIPRAVA INDIVIDUALIZIRANEGA PROGRAMA  - ureja ga zakonodaja; najdete jo lahko zbrano na spodnji povezavi:
http://www.zrss.si/default.asp?link=predmet&tip=31&pID=58&rID=594
 
-          nosilec strokovne skupine je vedno razrednik, vendar je delo za enega otroka vedno timsko (vključimo vse, ki kadarkoli kakorkoli poučujejo ali delajo z otrokom);
-          ravnatelj imenuje strokovno skupino za eno šolsko leto;
-          v strokovni skupini je poleg vodje še ravnatelj, izvajalci pomoči, ŠSD in OBVEZNO STARŠI;
-          strokovno skupino skliče razrednik na začetku šolskega leta, ko se predstavi IP za novo šolsko leto; med letom za evalvacije; na koncu šolskega leta za pregled dosežkov, ustreznost IPja in pripravo novega IPja; starši in člani strokovne skupine so vabljeni pisno; vodja strokovne skupine zapiše uradni zapisnik o sestanku, ki se vloži v otrokovo osebno mapo;
-          IP je spreminjajoči se program, torej se med šolskim letom spreminja glede na želje, potrebe, ipd. otroka (to lahko predlagajo tako učitelji kot starši);
-          Del IPja (osebni podatki, podatki iz odločbe in strokovnega mnenja) izpolni ŠSS, drugi del izpolnijo učitelji:
o   Prilagoditve v razredu zapiše razrednik ob pomoči Navodil… (glede na to, katere primanjkljaje otrok ima-podatek najde v odločbi) in ŠSS;
Navodila dobite na spodnji povezavi:
http://www.zrss.si/default.asp?link=predmet&tip=7&pID=117&rID=1584
Nekaj pomoči najdete tudi na http://www.svet-center-mb.si/prilagoditve.pdf
o   Razrednik kot vodja strok. skupine poskrbi, da so prilagoditve zalepljene v dnevnik razreda, ki ga učenec obiskuje, in da se prilagoditve izvajajo pri vseh predmetih;
o   Učitelji, izvajalci učne pomoči, in defektologi/pedagogi, izvajalci dodatne strokovne pomoči, zapišejo vsak svoj letni delovni načrt za usmerjenega otroka in ga kot prilogo priložijo IPju;
 
-          evalvacije ob vsakem sestanku zapišejo vsi, ki z otrokom delajo individualno, lahko pa tudi učitelji, ki učenca poučujejo v razredu;
-          na predmetni stopnji je zaželeno, da se evalvacij udeležijo tudi ostali predstavniki določenega razrednega učiteljskega zbora (ali vsaj napišejo poročilo o izvajanju prilagoditev v razredu);
 

 

Boris VolariÄŤ

   

Najdi.si logo

Zadnja sprememba: 13. 9. 2012 [ Kazalo ]