Domov > O šoli > Svetovalna služba > Delo z učenci s posebnimi potrebami |
||||
Potek dela |
||||
29. 10. 2008
– poročilo o otroku napiše šola (razrednik, učitelj OPB, ŠSS, drugi delavci, če otroka poznajo);
– starši podpišejo zahtevek za postopek usmerjanja; če teče postopek mimo staršev zaradi različnih vzrokov, šola poda predlog za začetek postopka usmerjanja;
Vse dokumente lahko najdete na spodnji povezavi:
- učenec/ka si pridobi odločbo po izvedbi vseh potrebnih pregledov komisije za usmerjanje;
- odločbo izda Zavod za šolstvo RS (pred tem zaprosi komisija za soglasje šole k njihovim predlogom – kdo naj bi bil izvajalec, kakšna naj bo pomoč, itd.);
- otrokova osebna dokumentacija se hrani v osebni mapi (osebno mapo vodi in ustrezno hrani šolska svetovalna služba);
- nosilec strokovne skupine je vedno razrednik, vendar je delo za enega otroka vedno timsko (vključimo vse, ki kadarkoli kakorkoli poučujejo ali delajo z otrokom);
- ravnatelj imenuje strokovno skupino za eno šolsko leto;
- v strokovni skupini je poleg vodje še ravnatelj, izvajalci pomoči, ŠSD in OBVEZNO STARŠI;
- strokovno skupino skliče razrednik na začetku šolskega leta, ko se predstavi IP za novo šolsko leto; med letom za evalvacije; na koncu šolskega leta za pregled dosežkov, ustreznost IPja in pripravo novega IPja; starši in člani strokovne skupine so vabljeni pisno; vodja strokovne skupine zapiše uradni zapisnik o sestanku, ki se vloži v otrokovo osebno mapo;
- IP je spreminjajoči se program, torej se med šolskim letom spreminja glede na želje, potrebe, ipd. otroka (to lahko predlagajo tako učitelji kot starši);
- Del IPja (osebni podatki, podatki iz odločbe in strokovnega mnenja) izpolni ŠSS, drugi del izpolnijo učitelji:
o Prilagoditve v razredu zapiše razrednik ob pomoči Navodil… (glede na to, katere primanjkljaje otrok ima-podatek najde v odločbi) in ŠSS;
Navodila dobite na spodnji povezavi:
Nekaj pomoči najdete tudi na http://www.svet-center-mb.si/prilagoditve.pdf
o Razrednik kot vodja strok. skupine poskrbi, da so prilagoditve zalepljene v dnevnik razreda, ki ga učenec obiskuje, in da se prilagoditve izvajajo pri vseh predmetih;
o Učitelji, izvajalci učne pomoči, in defektologi/pedagogi, izvajalci dodatne strokovne pomoči, zapišejo vsak svoj letni delovni načrt za usmerjenega otroka in ga kot prilogo priložijo IPju;
- evalvacije ob vsakem sestanku zapišejo vsi, ki z otrokom delajo individualno, lahko pa tudi učitelji, ki učenca poučujejo v razredu;
- na predmetni stopnji je zaželeno, da se evalvacij udeležijo tudi ostali predstavniki določenega razrednega učiteljskega zbora (ali vsaj napišejo poročilo o izvajanju prilagoditev v razredu);
Boris VolariÄŤ |
||||
Zadnja sprememba: 13. 9. 2012 [ Kazalo ] |