OŠ Bratov Polančičev Maribor

Domov > Arhiv > Šolsko leto 2007/2008 > Zdrava šola

OŠ Bratov Polančičev Maribor

Evalvacija dela 2007-08 - 2. obdobje

OŠ Bratov Polančičev Maribor

11. 7. 2008

                                                                                                               
ZAP.
ŠT.
NALO-GE
OVREDNO-TENJE

(z oceno od 1 do 5 ocenite uspešnost izvedene naloge glede na zastavljene cilje)

KAKŠNE SPREMEMBE STE OPAZILI? (Pri informiranosti, znanju, vrednotah, samopodobi, spretnostih, vedenju učencev, sodelovanju, v širšem okolju ...) Poskušajte utemeljiti oceno.

KAKO STE EVALVIRALI USPEŠNOST NALOGE? (METODE, INSTRUMENTI)

KDO JE SODELOVAL PRI EVALVACIJI?
KAKO NAPREJ?
1.Nadaljevanje naloge/projekta (v   naslednjem obdobju, šol.letu)
2. Opustitev naloge
3. Zaključek naloge
4. Dopolnitev naloge v novem obdobju

5. Uporaba pridobljenega znanja za druge podobne naloge/projekte

6. Drugo:
1.
5

Učenci so v velikem številu sodelovali pri Prežihovi bralni znački, pri angleški in nemški bralni znački. Ob prebiranju knjig so aktivno in ustvarjalno preživljali prosti čas.

število učencev, ki je uspešno končalo bralno značko

šolska knjižničarka

M. Klavž,

učiteljica TJA in TJN

J. Šisernik,

razredničarke
1
2.
 
 
 
 
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Učenci so se v veliki večini vključevali v dodatne programe povezane s športom. Ob tem so se zavedali pomembnosti telesne aktivnosti za zdravje in dobro počutje.

V sklopu interesnih dejavnostih so razvijali svoje potenciale na kulturnem, športnem, socialnem in okoljskem področju.

število učencev, ki je sodelovalo pri športnih aktivnostih

(2. – 5. raz.)

 

večina učencev

dodatni športni pedagog v športnih oddelkih

g. Rižner

in razredni učitelji

1
3.
0

Rdeča nit: Dodatni programi vezani s športom in gibanjem – šole v naravi

Skoraj vsi učenci so se udeležili šole v naravi, in sicer:

-         drugošolci alpskega smučanja na Ruški koči,

-         tretješolci plavanja v Termah Ptuj (CŠOD),

-         četrtošolci teka na smučeh na Ribniški koči,

-         petošolci plavanja v VIRC-u Poreč,

-         sedmošolci taborniških veščin v Bohinju.

 

V ŠVN so zraven športnih aktivnostih morali skrbeti še zase in bližnje, velik poudarek je bil na socializaciji.

število učencev, ki se je udeležilo ŠVN

dodatni športni pedagog v športnih oddelkih

g. Rižner,

razredni učitelji,

učitelji spremljevalci

4
4.
 
 
 
 
4

Poklicna orientacija (Kam in kako)

Učenci devetošolci so bili vključeni v aktivnosti glede poklicne orientacije. Nekaj posameznikov v tem obdobju še ni pokazalo dovolj resnosti, saj so menili, da imajo še dovolj časa za to odločitev.

pogovor med učenci in šolsko pedagoginjo, Dijano Hauc Hoffmann

devetošolci
4
5.
 
 
 
 
 
4
„Vaje za koncentracijo in sproščanje“

Učenci I. in II. triade so sodelovali v dveh delavnicah (ločeno po oddelkih), kjer so z ustreznimi vajami poskušali odpravljati problem koncentracije.

pogovor med šolsko pedagoginjo in razredniki
šolska pedagoginja
Dijana Hauc Hoffmann in učenci
1
6.
 
 
 
 
4

„Učimo se učiti“

Učenci so pridobivali znanja in veščine o tem, kako se učiti.

pogovor med šolskim psihologom,

Darkom Hederihom, šolsko pedagoginjo in razredniki

četrtošolci
1
7.
3
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Učenci in učitelji so se v sklopu razrednih ur pogovarjali o preprečevanju zasvojenosti in drugih negativnih vedenjskih odklonov otrok in mladih. Učenci se morajo zavedati, da je pomembno sprotno reševanje problemov!

pogovori,
„nevihta možganov“
razredniki in učenci
1
8.
4
„Dejavnosti in aktivnosti na dnevih dejavnosti“

Na različnih dnevih dejavnosti so učenci sodelovali tudi z zunanjimi sodelavci in v širšem okolju: v terariju in akvariju, v vrtnariji… S pomočjo ogledov in vpašanj so pridobivali znanje v širšem okolju. Zavedali so se pomena zdrave prehrane, spoznali delo v akvariju in terariju, v vrtnariji in spoznali pomen prostovoljnega dela…

 

Naši osmošolci so v Mestnem parku zaradi čiščenja bazena pomagali pri selitvi paglavcev iz bazena nad otroškim igriščem v četrti ribnik, ki je v gozdu in že očiščen.

pogovor
anketa
razredniki,
Romana Čuješ,
zunanji sodelavci
1
9.
5

Varnemu vključevanju v promet vsako leto namenimo veliko časa. Sodelovali smo v vseh načrtovanih akcijah. V akcijah so sodelovali tudi starši, saj je potrebno upoštevati dejstvo, da smo odrasli ljudje mlajšim za vzgled v prometu.

 

Učenci 2. a in b so skozi vso šolsko leto sodelovali v programu akcije „Red je vedno pas pripet“ (projekt Pasavček).

pogovor
ankete
organizatorji akcij,

Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Lutkovno gledališče Maribor

1
5
10.
4

Strpnost in drugačnostje rdeča nit, ki se plete skozi vso šolsko leto.

Učitelji so pridobili znanja o tem, kako z učenci s posebnimi potrebami.

Učenci so v sklopu razrednih ur spregovorili o svetovnem dnevu voda, o dnevu Zemlje, o svetovnem dnevu družine (v sklopu razpisanega natečaja Doma Lizike Jančar na temo družine smo imeli nagrajenca), o dnevu Sonca…

pogovor
ankete
učitelji
1
4
11.
4
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Zdravemu načinu življenja namenjamo veliko časa. Izvajamo minute za zdravje, skrbimo za prezračevanje prostorov...

V sklopu akcije Spodbujajmo nekajenje učenci rešujejo pripravljeno gradivo za posamezne razrede večkrat na leto (pri razrednih urah).

pogovor
ankete
razredniki
1
12.
4

Zaradi daljšega bolniškega staleža mentorja šolskega parlamenta nismo organizirali planirane zbiralne akcije paprija.

/
/
1
13.
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja – zdrava prehrana

Učenci še vedno radi izbirajo med dvema menujema

(mesni in nemesni), sami si izbirajo solato (solatni bife). Učencem z zdravstvenimi težavami smo ponudili dietni menu (jedi z moko brez glutena).

Za zajtrk učencem ponudimo v šolski avli, kjer čakajo na pouk, različno sadje.

učenci
organizator šolske prehrane
g. Pangerl, ter kuharji
 in učenci
1
14.
5

Za predšolske otroke smo pripravili program “NIKOLI NI PREZGODAJ”, v sklopu katerega smo s pomočjo pesmi, pripovedovanja, zanimivih poskusov, športnih aktivnosti pod vodstvom naših strokovnih delavcev skušali otrokom olajšati prehod v šolo. Delavnice smo izvajali ob petkih popoldne. Od 11. 1. do 4. 4. 2008 smo izvedli 10 delavnic, in sicer 2 v sklopu delavnic “Da bo roka ubogala”, 4 v sklopu delavnic “Z miško po tipkovnici” in 4 v sklopu delavnic “Razgibajmo telo”. Delavnice so bile dobro obiskane.

pogovor

šolski psiholog

Hederih,

tim učiteljic

I. triade,
knjižničarka,
pedagoginja
1
15.
4

Zdravstvena in zobozdravstvena preventiva je zelo pomembna za zdravje otrok. Naše sodelovanje z Dispanzerjem za šolske otroke in mladino je zelo kvalitetno (kontrolni in sistematični pregledi). Menimo, da se nekateri starši premalo zavedajo pomena zdravja svojih otrok, saj jih ne vodijo redno k zobozdravniku (redni pregledi in popravilo zob).

Učenci so v sklopu akcije "Zlata ščetka"skrbeli za čistočo svojih zob, saj so bili pregledi čistoče zob nenapovedani.

Učenci v oddelku, ki imajo v šolskem letu najbolj čiste zobe, so dobitniki "Zlate ščetke" (nagrade in povabilo na priredite). V tem šolskem letu so to bili učenci 4. a in 4. b, ki so uživali na zaključni prireditvi v dvorani Tabor.

pogovor
anketa

dispanzer za šolske otroke in mladino, razredniki

1

6 (aktivno vključiti v to preventivo tudi manj odgovorne starše)

16.
0

V preventivno akcijo "Zberi pogum in povej" smo vključili učence 4. b, 5. b in 6. a. V sklopu razredne ure so sodelovali s policistom, g. Bojanom Bračičem.

pogovor
policist Bojan Bračič,
razredničarke
1
17.
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Z izvajanjem delavnice “Strpnost, medsebojni odnosi, reševanje konfliktov…” je nadaljevala  v 4. b, 5. b in 6. a zunanja sodelavka Ema Feme. Namen delavnic je pripraviti učence do tega, da spregovorijo o nasilju, ki ga doživljajo ali opazijo.

pogovor
socialna pedagoginja Ema Feme
1
18.
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Učenci od 6. do 9. razreda so sodelovali v projektu „Z glavo na zabavo“. S projektom sta Fundacija Z glavo na zabavo in MOM želela mlade naučiti, da se lahko zabavajo brez alkohola, drog in drugih odvisnosti. Menimo, da je prireditev v dvorani Štuk bila za učence poučna in sprejemljiva izkušnja.

pogovor
Fundacija Z glavo na zabavo,
MOM
1
19.
5
Rdeča nit: Zdrav način življenja

Učenci od 1. do 5. razreda so sodelovali v evropskem projektu „Prometna kača“, katere glavni cilj je bil potovati v šolo na okolju prijazen in zdrav način. Pri izvajanju projekta so bili vklučeni tudi starši in učitelji. Učenci so v šolo prihajali peš, s skirojem, s kolesom, z javnimi prevoznimi sredstvi ali skupinsko (več učencev v enem avtomobilu). Ob zaključku akcije smo v tednu izvajanja projekta povečali potovanja v šolo na okolju prijazen in zdrav način za 20 %. V projektu je sodelovalo samo 5 osnovnih šol iz Slovenije.

Učenci so bili navdušeni nad prometno kačo!

pogovor
Fakulteta za gradbeništvo v Mariboru,
koordinator
Brigita Smogavec
1
 
USPEHI:

Zastavljeni program izvajanja projekta Zdrave šole smo uspešno realizirali v I. obdobju. Večina načrtovanih projektov, nalog in dejavnosti prenašamo v II. obdobje. Moram poudariti še to, da se odločamo za takšne naloge, dejavnosti in manjše projekte, ki jih lahko vključujemo v vzgojno-izobraževalni program tudi vsak dan.

 SKRBI IN OVIRE:

Veseli smo vseh izobraževanj. Udeležba na teh izobraževanjih je pa odvisna od finančnih sredstev, ki jih dobi šola za strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje, zato smo veseli, da so naša srečanja v Mariboru.

PREDLOGI IN PRIPOMBE:
Vaši nasveti in spodbude nam veliko pomenijo. Hvala!
 
 

Brigita Smogavec

   

Najdi.si logo

Zadnja sprememba: 13. 9. 2012 [ Kazalo ]