ZAP.
ŠT.
NALO-GE
|
OVREDNO-TENJE
(z oceno od 1 do 5 ocenite uspešnost izvedene naloge glede na zastavljene cilje)
|
KAKŠNE SPREMEMBE STE OPAZILI? (Pri informiranosti, znanju, vrednotah, samopodobi, spretnostih, vedenju učencev, sodelovanju, v širšem okolju ...) Poskušajte utemeljiti oceno.
|
KAKO STE EVALVIRALI USPEŠNOST NALOGE? (METODE, INSTRUMENTI)
|
KDO JE SODELOVAL PRI EVALVACIJI?
|
KAKO NAPREJ?
1.Nadaljevanje naloge/projekta (v naslednjem obdobju, šol.letu)
2. Opustitev naloge
3. Zaključek naloge
4. Dopolnitev naloge v novem obdobju
5. Uporaba pridobljenega znanja za druge podobne naloge/projekte
6. Drugo:
|
1.
|
5
|
Učenci so v velikem številu sodelovali pri Prežihovi bralni znački, pri angleški in nemški bralni znački. Ob prebiranju knjig so aktivno in ustvarjalno preživljali prosti čas.
|
število učencev, ki je uspešno končalo bralno značko
|
šolska knjižničarka
M. Klavž,
učiteljica TJA in TJN
J. Šisernik,
razredničarke
|
1
|
2.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Učenci so se v veliki večini vključevali v dodatne programe povezane s športom. Ob tem so se zavedali pomembnosti telesne aktivnosti za zdravje in dobro počutje.
V sklopu interesnih dejavnostih so razvijali svoje potenciale na kulturnem, športnem, socialnem in okoljskem področju.
|
število učencev, ki je sodelovalo pri športnih aktivnostih
(2. – 5. raz.)
večina učencev
|
dodatni športni pedagog v športnih oddelkih
g. Rižner
in razredni učitelji
|
1
|
3.
|
0
|
Rdeča nit: Dodatni programi vezani s športom in gibanjem – šole v naravi
Skoraj vsi učenci so se udeležili šole v naravi, in sicer:
- drugošolci alpskega smučanja na Ruški koči,
- tretješolci plavanja v Termah Ptuj (CŠOD),
- četrtošolci teka na smučeh na Ribniški koči,
- petošolci plavanja v VIRC-u Poreč,
- sedmošolci taborniških veščin v Bohinju.
V ŠVN so zraven športnih aktivnostih morali skrbeti še zase in bližnje, velik poudarek je bil na socializaciji.
|
število učencev, ki se je udeležilo ŠVN
|
dodatni športni pedagog v športnih oddelkih
g. Rižner,
razredni učitelji,
učitelji spremljevalci
|
4
|
4.
|
4
|
Poklicna orientacija (Kam in kako)
Učenci devetošolci so bili vključeni v aktivnosti glede poklicne orientacije. Nekaj posameznikov v tem obdobju še ni pokazalo dovolj resnosti, saj so menili, da imajo še dovolj časa za to odločitev.
|
pogovor med učenci in šolsko pedagoginjo, Dijano Hauc Hoffmann
|
devetošolci
|
4
|
5.
|
4
|
„Vaje za koncentracijo in sproščanje“
Učenci I. in II. triade so sodelovali v dveh delavnicah (ločeno po oddelkih), kjer so z ustreznimi vajami poskušali odpravljati problem koncentracije.
|
pogovor med šolsko pedagoginjo in razredniki
|
šolska pedagoginja
Dijana Hauc Hoffmann in učenci
|
1
|
6.
|
4
|
„Učimo se učiti“
Učenci so pridobivali znanja in veščine o tem, kako se učiti.
|
pogovor med šolskim psihologom,
Darkom Hederihom, šolsko pedagoginjo in razredniki
|
četrtošolci
|
1
|
7.
|
3
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Učenci in učitelji so se v sklopu razrednih ur pogovarjali o preprečevanju zasvojenosti in drugih negativnih vedenjskih odklonov otrok in mladih. Učenci se morajo zavedati, da je pomembno sprotno reševanje problemov!
|
pogovori,
„nevihta možganov“
|
razredniki in učenci
|
1
|
8.
|
4
|
„Dejavnosti in aktivnosti na dnevih dejavnosti“
Na različnih dnevih dejavnosti so učenci sodelovali tudi z zunanjimi sodelavci in v širšem okolju: v terariju in akvariju, v vrtnariji… S pomočjo ogledov in vpašanj so pridobivali znanje v širšem okolju. Zavedali so se pomena zdrave prehrane, spoznali delo v akvariju in terariju, v vrtnariji in spoznali pomen prostovoljnega dela…
Naši osmošolci so v Mestnem parku zaradi čiščenja bazena pomagali pri selitvi paglavcev iz bazena nad otroškim igriščem v četrti ribnik, ki je v gozdu in že očiščen.
|
pogovor
anketa
|
razredniki,
Romana Čuješ,
zunanji sodelavci
|
1
|
9.
|
5
|
Varnemu vključevanju v promet vsako leto namenimo veliko časa. Sodelovali smo v vseh načrtovanih akcijah. V akcijah so sodelovali tudi starši, saj je potrebno upoštevati dejstvo, da smo odrasli ljudje mlajšim za vzgled v prometu.
Učenci 2. a in b so skozi vso šolsko leto sodelovali v programu akcije „Red je vedno pas pripet“ (projekt Pasavček).
|
pogovor
ankete
|
organizatorji akcij,
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Lutkovno gledališče Maribor
|
1
5
|
10.
|
4
|
Strpnost in drugačnostje rdeča nit, ki se plete skozi vso šolsko leto.
Učitelji so pridobili znanja o tem, kako z učenci s posebnimi potrebami.
Učenci so v sklopu razrednih ur spregovorili o svetovnem dnevu voda, o dnevu Zemlje, o svetovnem dnevu družine (v sklopu razpisanega natečaja Doma Lizike Jančar na temo družine smo imeli nagrajenca), o dnevu Sonca…
|
pogovor
ankete
|
učitelji
|
1
4
|
11.
|
4
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Zdravemu načinu življenja namenjamo veliko časa. Izvajamo minute za zdravje, skrbimo za prezračevanje prostorov...
V sklopu akcije Spodbujajmo nekajenje učenci rešujejo pripravljeno gradivo za posamezne razrede večkrat na leto (pri razrednih urah).
|
pogovor
ankete
|
razredniki
|
1
|
12.
|
4
|
Zaradi daljšega bolniškega staleža mentorja šolskega parlamenta nismo organizirali planirane zbiralne akcije paprija.
|
/
|
/
|
1
|
13.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja – zdrava prehrana
Učenci še vedno radi izbirajo med dvema menujema
(mesni in nemesni), sami si izbirajo solato (solatni bife). Učencem z zdravstvenimi težavami smo ponudili dietni menu (jedi z moko brez glutena).
Za zajtrk učencem ponudimo v šolski avli, kjer čakajo na pouk, različno sadje.
|
učenci
|
organizator šolske prehrane
g. Pangerl, ter kuharji
in učenci
|
1
|
14.
|
5
|
Za predšolske otroke smo pripravili program “NIKOLI NI PREZGODAJ”, v sklopu katerega smo s pomočjo pesmi, pripovedovanja, zanimivih poskusov, športnih aktivnosti pod vodstvom naših strokovnih delavcev skušali otrokom olajšati prehod v šolo. Delavnice smo izvajali ob petkih popoldne. Od 11. 1. do 4. 4. 2008 smo izvedli 10 delavnic, in sicer 2 v sklopu delavnic “Da bo roka ubogala”, 4 v sklopu delavnic “Z miško po tipkovnici” in 4 v sklopu delavnic “Razgibajmo telo”. Delavnice so bile dobro obiskane.
|
pogovor
|
šolski psiholog
Hederih,
tim učiteljic
I. triade,
knjižničarka,
pedagoginja
|
1
|
15.
|
4
|
Zdravstvena in zobozdravstvena preventiva je zelo pomembna za zdravje otrok. Naše sodelovanje z Dispanzerjem za šolske otroke in mladino je zelo kvalitetno (kontrolni in sistematični pregledi). Menimo, da se nekateri starši premalo zavedajo pomena zdravja svojih otrok, saj jih ne vodijo redno k zobozdravniku (redni pregledi in popravilo zob).
Učenci so v sklopu akcije "Zlata ščetka"skrbeli za čistočo svojih zob, saj so bili pregledi čistoče zob nenapovedani.
Učenci v oddelku, ki imajo v šolskem letu najbolj čiste zobe, so dobitniki "Zlate ščetke" (nagrade in povabilo na priredite). V tem šolskem letu so to bili učenci 4. a in 4. b, ki so uživali na zaključni prireditvi v dvorani Tabor.
|
pogovor
anketa
|
dispanzer za šolske otroke in mladino, razredniki
|
1
6 (aktivno vključiti v to preventivo tudi manj odgovorne starše)
|
16.
|
0
|
V preventivno akcijo "Zberi pogum in povej" smo vključili učence 4. b, 5. b in 6. a. V sklopu razredne ure so sodelovali s policistom, g. Bojanom Bračičem.
|
pogovor
|
policist Bojan Bračič,
razredničarke
|
1
|
17.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Z izvajanjem delavnice “Strpnost, medsebojni odnosi, reševanje konfliktov…” je nadaljevala v 4. b, 5. b in 6. a zunanja sodelavka Ema Feme. Namen delavnic je pripraviti učence do tega, da spregovorijo o nasilju, ki ga doživljajo ali opazijo.
|
pogovor
|
socialna pedagoginja Ema Feme
|
1
|
18.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Učenci od 6. do 9. razreda so sodelovali v projektu „Z glavo na zabavo“. S projektom sta Fundacija Z glavo na zabavo in MOM želela mlade naučiti, da se lahko zabavajo brez alkohola, drog in drugih odvisnosti. Menimo, da je prireditev v dvorani Štuk bila za učence poučna in sprejemljiva izkušnja.
|
pogovor
|
Fundacija Z glavo na zabavo,
MOM
|
1
|
19.
|
5
|
Rdeča nit: Zdrav način življenja
Učenci od 1. do 5. razreda so sodelovali v evropskem projektu „Prometna kača“, katere glavni cilj je bil potovati v šolo na okolju prijazen in zdrav način. Pri izvajanju projekta so bili vklučeni tudi starši in učitelji. Učenci so v šolo prihajali peš, s skirojem, s kolesom, z javnimi prevoznimi sredstvi ali skupinsko (več učencev v enem avtomobilu). Ob zaključku akcije smo v tednu izvajanja projekta povečali potovanja v šolo na okolju prijazen in zdrav način za 20 %. V projektu je sodelovalo samo 5 osnovnih šol iz Slovenije.
Učenci so bili navdušeni nad prometno kačo!
|
pogovor
|
Fakulteta za gradbeništvo v Mariboru,
koordinator
Brigita Smogavec
|
1
|