Bili smo Polančiči

Zvezdana Bercko

Učenka OŠ bratov Polančičev 1968–1976

Tole pišem med krompirjevimi počitnicami. In še vedno se mi zdi smešno, da se tako imenujejo. Kot se mi zdi tudi nepojmljivo, da imajo otroci, komaj sploh dobro začnejo šolsko leto, že počitnice! Mi smo morali na ene in edine, če seveda ne štejem poletnih, čakati do srede januarja. In še marsičesa, kar je danes samo po sebi umevno, takrat ni bilo, bilo pa je kup drugih reči, ki se danes (tudi meni) zdijo smešne, trapaste ali poneumljajoče.

Več
IDA 1Skupina učencev, ki se je odločila za sodelovanje na razpisu Mladi za napredek Maribora, se je po znanje, kako nastane raziskovalna naloga, odpravila v Olimje. Prvi dan smo izvedeli, kaj je eksperiment in kako korektno opraviti anketo. Spoznali smo razpisne pogoje in izvedeli, da se hipoteza in hipotenuza ne razlikujeta zgolj v dveh črkah …

Fotografije iz Olimja OD IDEJE DO APLAVZA si lahko ogledate v fotogaleriji na našem uradnem Facebook profilu.
 


IDA 2Brez obiska čokoladnice v Olimju ne gre. Kot tudi ne brez dunajskega in pomfrija. Da bi popravili razmerje med zdravo in manj zdravo hrano, smo si večerjo pripravili in postregli sami. Tokrat bograč. Poleg čokoladnice smo si ogledali tudi posestvo, kjer biva škotsko govedo, ampak, ne vem, zakaj sem se tega spomnil prav zdaj, ko omenjamo bograč in dunajske zrezke …







IDA 3V soboto smo najprej zavrgli hipotezo, da bo več učencev zajtrkovalo kosmiče in manj namaze, potem pa smo se naučili pravilno citirati in uporabljati vire. V nadaljevanju smo se lotili lastnih raziskovalnih nalog in inovacijskih projektov. Začrtali smo podroben terminski plan nastajanja raziskovalne naloge, dokončno oblikovali naslov, zapisali problem in postavili hipoteze. Z delom smo nadaljevali v nedeljo, ko smo razmišljali o metodologiji, prikazu rezultatov in interpretaciji. Tako so nastali skeleti raziskovalnih nalog, ki so jih učenci tudi predstavili. Kritično smo pokomentirali njihovo delo in jim dali kašen dodaten namig.