Bili smo Polančiči

Vasja Samec

Vasja SamecUčenec OŠ Antona Aškerca 1957–1963

Ne vem prav zagotovo, ali se smem danes sploh pohvaliti, da sem bil v prvi generaciji osemletke. Kar težko nam je bilo, takratnim 1. c-jevcem, saj smo se morali že po enem letu razbiti na več šol. Potem pa je osemletno osnovno šolstvo, na srečo, ostalo vse do »fantastičnega novodobja«.

Več
IDA 1Skupina učencev, ki se je odločila za sodelovanje na razpisu Mladi za napredek Maribora, se je po znanje, kako nastane raziskovalna naloga, odpravila v Olimje. Prvi dan smo izvedeli, kaj je eksperiment in kako korektno opraviti anketo. Spoznali smo razpisne pogoje in izvedeli, da se hipoteza in hipotenuza ne razlikujeta zgolj v dveh črkah …

Fotografije iz Olimja OD IDEJE DO APLAVZA si lahko ogledate v fotogaleriji na našem uradnem Facebook profilu.
 


IDA 2Brez obiska čokoladnice v Olimju ne gre. Kot tudi ne brez dunajskega in pomfrija. Da bi popravili razmerje med zdravo in manj zdravo hrano, smo si večerjo pripravili in postregli sami. Tokrat bograč. Poleg čokoladnice smo si ogledali tudi posestvo, kjer biva škotsko govedo, ampak, ne vem, zakaj sem se tega spomnil prav zdaj, ko omenjamo bograč in dunajske zrezke …







IDA 3V soboto smo najprej zavrgli hipotezo, da bo več učencev zajtrkovalo kosmiče in manj namaze, potem pa smo se naučili pravilno citirati in uporabljati vire. V nadaljevanju smo se lotili lastnih raziskovalnih nalog in inovacijskih projektov. Začrtali smo podroben terminski plan nastajanja raziskovalne naloge, dokončno oblikovali naslov, zapisali problem in postavili hipoteze. Z delom smo nadaljevali v nedeljo, ko smo razmišljali o metodologiji, prikazu rezultatov in interpretaciji. Tako so nastali skeleti raziskovalnih nalog, ki so jih učenci tudi predstavili. Kritično smo pokomentirali njihovo delo in jim dali kašen dodaten namig.